M U S T R E A D!!~~

1. Tempahan yg dibuat mengambil masa selama 1 hingga 2 minggu bergantung kepada kuantiti tempahan dan mengikut giliran.
*Tetapi,kalau ada yang mahu siap dalam masa cepat,boleh beritahu dan berbincang.

2. Sila klik pada gambar untuk melihat gambar dengan lebih besar dan jelas.

Friday, June 15, 2012

Baju Muslimah + Tudung Bawal Bercorak~!

Salam semua...pelik lak tetibe jek entry jual baju muslimah & tudung kan? Hee...
Ok,mmg betul saya jual semua yang kat bawah ni...setiap baju dan tudung hanya ada 1pc je k...
Mmg xde stok banyak2...jadi sapa cepat confirm,dia la dapat,oriteee... :))



1 set (baju muslimah + tudung bawal bercorak) = RM35 (tidak termasuk kos pos) *tudung boleh ditukar dengan tudung bercorak yg lain selagi masih ada stok*
Baju muslimah sahaja = RM30 (tidak termasuk kos pos)
Tudung bawal bercorak sahaja = RM10 (tidak termasuk kos pos) 
Kod : BMB001
Status : Available

Description baju,
* Free size
* Cotton (lebih elok dipakai bersama inner)
* Labuh baju di bawah punggung dan di atas lutut.
* Sila tgk pd ukuran baju di bawah supaya anda tidak tersalah beli terutama pd ukuran lengan baju. :)

Ukuran baju,
Bahu = 14 inci / 35.5cm
Panjang lengan = 19.5 inci / 49cm
Labuh baju = 33 inci / 77cm
Dada = 18.5 inci / 46cm
Lebar baju (bhgn bawah) = 22.5 inci / 57.5cm




1 set (baju muslimah + tudung bawal bercorak) = RM35 (tidak termasuk kos pos) *tudung boleh ditukar dengan tudung bercorak yg lain selagi masih ada stok*
Baju muslimah sahaja = RM30 (tidak termasuk kos pos)
Tudung bawal bercorak sahaja = RM10 (tidak termasuk kos pos) 
Kod : BMB002
Status : Sold

Description baju,
* Free size
* Cotton (lebih elok dipakai bersama inner)
* Labuh baju di bawah punggung dan di atas lutut (utk wanita yg bersaiz kecil) dan hujung lengan berjerut.
* Sila tgk pd ukuran baju di bawah supaya anda tidak tersalah beli terutama pd ukuran lengan baju. :)
* Bhgn belakang baju ada tali utk pengikat. Tapi kalau xnk tali tu,blh je gunting sendiri. (macam saya..hehe..)

Ukuran baju,
Bahu = 14.5 inci / 36.5cm
Panjang lengan = 19.7 inci / 49.5cm
Labuh baju = 28.5 inci / 72cm
Dada = 18.5 inci / 46cm
Lebar baju (bhgn bawah) = 23.5 inci / 60cm




1 set (baju muslimah + tudung bawal bercorak) = RM35 (tidak termasuk kos pos) *tudung boleh ditukar dengan tudung bercorak yg lain selagi masih ada stok*
Baju muslimah sahaja = RM30 (tidak termasuk kos pos)
Tudung bawal bercorak sahaja = RM10 (tidak termasuk kos pos) 
Kod : BMB003
Status : 
Baju - Sold to Amoi Farid
Tudung - Available

Description baju,
* Free size
* Cotton (lebih elok dipakai bersama inner)
* Labuh baju di bawah punggung dan di atas lutut (utk wanita yg bersaiz kecil) dan hujung lengan berjerut.
* Sila tgk pd ukuran baju di bawah supaya anda tidak tersalah beli terutama pd ukuran lengan baju. :)
* Bhgn belakang baju ada tali utk pengikat. Tapi kalau xnk tali tu,blh je gunting sendiri. (macam saya..hehe..)

Ukuran baju,
Bahu = 14.3 inci / 36cm
Panjang lengan = 19.7 inci / 49.5cm
Labuh baju = 29.7 inci / 75cm
Dada = 19 inci / 48cm
Lebar baju (bhgn bawah) = 25 inci / 63cm




1 set (baju muslimah + tudung bawal bercorak) = RM35 (tidak termasuk kos pos) *tudung boleh ditukar dengan tudung bercorak yg lain selagi masih ada stok*
Baju muslimah sahaja = RM30 (tidak termasuk kos pos)
Tudung bawal bercorak sahaja = RM10 (tidak termasuk kos pos) 
Kod : BMB004
Status : 
Baju - Sold to Amoi Farid 
Tudung - Available

Description baju,
* Free size
* Cotton (lebih elok dipakai bersama inner)
* Labuh baju di bawah punggung dan di atas lutut (utk wanita yg bersaiz kecil) dan hujung lengan berjerut.
* Sila tgk pd ukuran baju di bawah supaya anda tidak tersalah beli terutama pd ukuran lengan baju. :)
* Bhgn belakang baju ada tali utk pengikat. Tapi kalau xnk tali tu,blh je gunting sendiri. (macam saya..hehe..)

Ukuran baju,
Bahu = 14 inci / 35.5cm
Panjang lengan = 19.7 inci / 49.5cm
Labuh baju = 29 inci / 74cm
Dada = 18.5 inci / 46cm
Lebar baju (bhgn bawah) = 24 inci / 60.5cm




Kod : BC001
Harga : RM10 (tidak termasuk kos pos)
Status : Sold
Size : 38.5inci / 97cm x 38.5inci / 97cm 

Description tudung,
* Senang dibentuk
* Lembut
* Selesa dipakai ke mana saja





Kod : BC002
Harga : RM10 (tidak termasuk kos pos)
Status : Available
Size : 38.5inci / 97cm x 38.5inci / 97cm 

Description tudung,
* Senang dibentuk
* Lembut
* Selesa dipakai ke mana saja





Kod : BC003
Harga : RM10 (tidak termasuk kos pos)
Status : Sold to Amoi Farid
Size : 38.5inci / 97cm x 38.5inci / 97cm 

Description tudung,
* Senang dibentuk
* Lembut
* Selesa dipakai ke mana saja




Kod : BC004
Harga : RM10 (tidak termasuk kos pos)
Status : Available
Size : 38.5inci / 97cm x 38.5inci / 97cm 

Description tudung,
* Senang dibentuk
* Lembut
* Selesa dipakai ke mana saja





Kod : BC005
Harga : RM10 (tidak termasuk kos pos)
Status : 
1) Sold to Nor Anisah
2) Reserved - Dila Azmy
Size : 38.5inci / 97cm x 38.5inci / 97cm 

Description tudung,
* Senang dibentuk
* Lembut
* Selesa dipakai ke mana saja




Kod : BC006
Harga : RM10 (tidak termasuk kos pos)
Status : Sold to Amoi Farid
Size : 38.5inci / 97cm x 38.5inci / 97cm 

Description tudung,
* Senang dibentuk
* Lembut
* Selesa dipakai ke mana saja



*Untuk lebih lagi pilihan baju dan tudung,boleh lihat di SINI.  :))*




0 comments: